Everybody Edits

The New Everybody Edits Forum

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-01-12 03:44:39

Niepan
EE Addict
Registered: 2017-05-31
persoonlijk er vrij zeker van ben dat

Goed. Dat was een drukke week. Vijf races, één reis naar Genève en twee PB's. Ik ging voor drie, vooral omdat ik dacht dat "drie PBS in een week" een goedemorgenbriefings-opener zou zijn (zie, mensen, wat ik mezelf heb aangedaan alleen voor jou ...) maar het blijkt dat een mijlrace met een kater is niet noodzakelijk een hele hoop plezier.

Om min of meer aan het begin te beginnen: op dinsdag had ik mijn clubmijlewedstrijd op Wimbledon vaak. Op woensdag heb ik mijn allereerste baanrace gedaan - niet dat ik niet meer uitgeven dan dat ik urenlang rondloop in 400 meter loops, maar dit was de eerste keer dat ik erop racete. Het was een open bijeenkomst voor de Rosenheim League en Adidas Nmd Mujer ik ging de 3.000 m als een niet-scorer in. Gegarandeerd PB daar dan. Eigenlijk was het meest leuke deel van de avond het optreden van niemand minder dan Dwain Chambers op de 200 meter. Ik ben er vrij zeker van dat hij niet verwachtte erin te worden geslagen, maar geslagen dat hij ...

Dan een intermezzo in Zürich, een bezoek aan het hoofdkwartier van On. Ik zal binnenkort meer schrijven over dit fascinerende bedrijf, dus in de tussentijd bied ik je een aantal hele mooie hardloopschoenen om naar te kijken ...

Daarna terug naar Londen en een vroege start in Battersea Park op zaterdagochtend voor een race van 10 km. Dit was degene die ik echt hoopte op een PB-in - en kreeg er een, zij het met slechts drie seconden (39min 43sec). Het was een erg benauwde ochtend en ondanks de start van 8 uur denk ik dat de meeste lopers meer dan normaal Nike Air Max 2017 Womens dankbaar waren voor de waterbekers die op de vier rondjes van het park werden aangeboden.

Eindelijk, eindelijk, de Amba City Mile gisteren. Ik raad je aan om dit evenement voor volgend jaar een bladwijzer te geven, want het is echt fantastisch. Goed georganiseerd, met meerdere golven die op tijd op gang komen (letterlijk naar het starterspistool), een medaille en goodybag - en helemaal gratis. Ik zal dit voor mijlraces zeggen: ze doen pijn als een hel, maar ze zijn ook over in een oogwenk. Dit was echter misschien wel de meest waanzinnige race die ik ooit heb gedaan, simpelweg omdat logistiek betekende dat ik begon in de 11.20 uur durende golf, het vastmaakte aan de finish (ow), en dan vrijwel moest blijven sprinten om van start te gaan tot de start van de golf van 11.30 uur, pak mijn zesjarige en doe het helemaal opnieuw in Adidas Ultra Boost Donna de Family-golf met haar. (Gelukkig in een iets meer rustig tempo zodra ik haar betrapt heb.)

Het was haar eerste mijlrace, dus ze was helemaal in de wolken om aan het eind een medaille te behalen - en natuurlijk een PB. Helaas voor mij, ik was een seconde buiten de mijne, hoewel ik persoonlijk er vrij zeker van ben dat een kater en vijf races in een week gelijk staat aan minstens 10 seconden voor een mijl, toch?

Ik ben er zeker van dat Oost-Londeners opzettelijk zijn blijven zwijmelen over deze plek in een poging om de rest van ons te verhinderen om de metro naar Leytonstone te nemen om te genieten van zijn gepolariseerde paden.

Wanstead Flats is, zoals de naam al doet vermoeden, perfect vlakke en overwegend open grasvelden met zacht gemaaide paden. In het oosten ligt het beboste Wanstead Park met veel slingerende zandpaadjes langs vijvers en beekjes. Een lus rond zowel het park als de flats, via het verbindende pad achter de City of London Cemetery, geeft je 6.9mi, met vele interne trails die nog moeten worden verkend en de enorme uitgestrektheid van Epping Forest wacht op jou en je trainers net naar het noorden.

2018-01-12 03:44:39

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer