Everybody Edits

The New Everybody Edits Forum

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-06-08 02:52:28

sweet
Captain Commando
Registered: 2017-10-31
telefonen mens han stod

Longtime www.spieleseinfach.de city councilor Mike Nickel bekr?ftede onsdag, han s?ger at flytte ind i provinspolitikken og vil s?ge nominering til Det Forenede Konservative Parti i Edmonton-Syd.

"Jeg har altid troet p? terminsgr?nser, s? Nike Air Max 90 Dam Rosa efter to p? hinanden f?lgende vilk?r er jeg f?rdig. S? beslutningen var enten at afslutte, l?be for borgmester eller k?re provinsielt ", sagde han. Talte til StarMetro p? telefonen mens han stod uden for r?dhuset onsdag morgen, understregede Nickel, at han ikke kunne tale om nominering inden for den kommunale bygning, fordi han havde at holde de to roller adskilt.

"Jeg fors?ger at v?re gennemsigtig og retf?rdig over alt. N?r jeg er udenfor, er jeg i offentligheden og n?r jeg er inde i bygningen, er jeg en councilor, "sagde han.

Nickel vandt f?rst og fremmest i R?det i 2004, og siden da har han f?et et ry som en uanst?ndig r?dgiver, Nike Air Max 95 Womens der er lidenskabelig om at holde skatten lav. Han blev besejret i 2007-valget af dengang nykomleren Don Iveson, f?r han blev valgt i 2013 og igen sidste ?r.

Nickel sagde, at han f?rst betragtede at Adidas NMD Mujer forf?lge et provinsielt s?de tidligere i ?r efter en samtale med sin kone. Han sagde efter at have analyseret alle parterne, besluttede han at UCP var den bedste pasform.

"V?rdi for dine skatter, gennemsigtighed, Nike Air Pegasus 83 Mujer ansvarlighed, m?linger, m?ludfald, du ved, vi taler om disse slags fort?llinger, jeg f?ler mig bedre egnet til UCP," sagde han.

"Det kommer ikke til at v?re med Alberts Nye Demokratiske Parti, og det vil ikke v?re med Steve (Mandel, Albertspartiets leder), s? det er ikke som om jeg har noget at sige om partierne, jeg k?rer bare for udn?vnelsen. "

Nickel besluttede at g?re et bud p? den nye ridning i Edmonton-South og ikke hans egen valgkreds af Mill Woods, fordi han sagde, at han ?nskede at "holde tingene rene".

"Jeg har v?ret ude af vejen for at holde alle t?erne afsted og g? til et sted, der er helt nyt," sagde han.

2018-06-08 02:52:28

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer